2012_01

Všeobecné obchodní podmínky platné před ukončením eKolektivu

Všeobecné obchodní podmínky
1. Obecná ustanovení
1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou vydané společností Morion Film s.r.o.,
se sídlem Újezd u Brna, Lidická 510, 664 53, IČ: 26965267, zapsaná v obchodním rejstříku
Krajského soudu v Brně oddíl C, vložka 18921 (dále jen „poskytovatel“), a upravují veškeré obchodní
vztahy mezi poskytovatelem a jeho zákazníky.
1.2 Poskytovatel je provozovatelem portálu www.ekolektiv.cz (dále jen „portál“).
1.3 Provozovatel je oprávněn poskytovat na portálu reklamní plochy a další formy reklamy a služeb a
v rámci své činnosti poskytuje zájemci služby kolektivních úspor rodinných a firemních nákladů, a to
prostřednictvím aktivace a poskytnutí nabízených služeb souhrnně označených jako „ekolektiv“, a to:
a) poskytnutí zájemci možnosti využití slevových kupónu dle aktuální nabídky spolupracujících
subjektů,
b) poskytnutí firemního tarifu na mobilní volání u společnosti Vodafone,
c) možnost spolupráce při tvorbě obchodní sítě a získáváním nových zájemců o služby
poskytovatele
1.4 Zákazníkem se rozumí fyzická, či právnická osoba nebo jiný subjekt objednávající služby
ekolektiv (dále jen „zadavatel“).
1.5 Všechny částky uvedené ve smlouvách, objednávkách a jiných materiálech poskytovatele jsou
uvedeny bez daně z přidané hodnoty (DPH), pokud není výslovně stanoveno jinak. Sazba DPH je
stanovena zákonem a v daňových dokladech bude vždy uvedena.
2. Objednávání služeb ekolektiv
2.1 Podpisem objednávky, pokud je učiněna písemně nebo potvrzením elektronické objednávky
zadavatele prostřednictví e-mailu poskytovatele vzniká mezi zadavatelem a poskytovatelem smluvní
vztah, kde poskytovatel poskytuje zadavateli služby ekolektiv a zadavatel se zavazuje tyto služby
využívat v souladu s těmito podmínkami a hradit za ně sjednanou cenu.
2.2 Veškeré služby poskytované poskytovatelem na portálu www.ekolektiv.cz se objednávají na
základě písemné, faxové nebo e-mailové objednávky.
2.3 V případě, že bude poskytovatel nabízet akční slevy a speciální nabídky, budou podmínky těchto
slev a akcí specifikovány samostatně na stránkách www.ekolektiv.cz. Zadavatel tímto prohlašuje, že
pokud objednal nabízené slevy a nabídky, je seznámen s podmínkami těchto slev a nabídek, souhlasí s
nimi v plném znění a bere na vědomí, že se řídí těmito VOP.
2.4 Poskytovatel poskytne zadavateli možnost využít všechny služby ekolektiv najednou, s tím že je
volbou zadavatele, kterou z poskytnutých služeb po dobu trvání této smlouvy využije. Ostatní
„doplňkové“ služby pokud je bude poskytovatel nabízet budou zadavateli poskytnuty pouze v případě,
že o ně projeví po dobu trvání smlouvy zájem, a to jejich objednáním u poskytovatele.
2.5 Závazná objednávka musí obsahovat: a) Obchodní firmu či jméno a příjmení či jiný název
zadavatele, b) sídlo zadavatele, c) IČ zadavatele, pokud je zadavatelem podnikatel. Objednávka dále
může obsahovat d) Kontakt, e) Kontaktní osoba, f) Telefon, fax nebo e-mail.
3. Rozsah poskytovaných služeb
3.1 Poskytnutí zájemci možnosti využití slevových kupónu dle aktuální nabídky spolupracujících
subjektů (dále jen „služba slevy“):
3.1.1Poskytovatel při své činnosti vyvíjí aktivity vůči třetím subjektům (podnikatelům) s tím, že těmto
subjektům umožňuje prezentaci jejich služeb a reklamu na portále www.ekolektiv.cz. Provozovatel se
zavazuje v případě poskytnutí zvýhodněných nabídek služeb ze strany třetích subjektů umožnit
zadavateli využití těchto zvýhodněných nabídek. V této souvislosti se provozovatel zavazuje
informovat zadavatele o zvýhodněných nabídkách, a to způsobem zveřejnění zvýhodněné nabídky
třetího subjektu na portále www.ekolektiv.cz. S ohledem na skutečnost, že poskytovatel je pouze
zprostředkovatelem mezi třetím subjektem a zadavatelem neodpovídá za službu poskytnutou třetím
subjektem zadavateli.
3.1.2Úhradu za využití služby slevy provede zadavatel přímo třetímu subjektu.
3.2. Poskytnutí firemního tarifu na mobilní volání u společnosti Vodafone:
3.2.1.Poskytovatel se za podmínek dále uvedených zavazuje zajistit zadavateli mobilní volání u
společnosti Vodafone (dále jen „služby volání“). Poskytovatel za tímto účelem poskytne zadavateli po
dobu trvání této smlouvy do užívání SIM kartu společnosti Vodafone a za službu volání bude
zadavateli účtovat cenu dle ceníku volání a doplňkových služeb (datový tarif), který je uveden na
portále www.ekolektiv.cz. Zadavatel učiněním objednávky stvrzuje, že se s ceníkem služby volání
seznámil. Podmínkou pro předání nebo zaslání SIM karty je zaplacení aktivačního poplatku a vratné
kauce.
3.2.2 Poskytovatel vystaví zadavateli měsíčně fakturu (daňový doklad) obsahující cenu za všechny
služby volání poskytované zadavateli v příslušném fakturačním období podle ceníku. Fakturačním
obdobím je kalendářní měsíc, s výjimkou prvního a posledního fakturačního období, které může být
kratší než celý kalendářní měsíc. Poskytovatel je povinen ve vyúčtování vyznačit zúčtovací období, za
které je faktura vystavena. Poskytovatel si vyhrazuje právo předkládat zadavateli vyúčtování
elektronickou formou, pokud s tímto nevyjádří zadavatel písemný nesouhlas.
3.2.3.Poskytovatel bude vystavovat faktury každý měsíc zpětně. V každé faktuře bude uvedeno datum
splatnosti faktury. Toto datum splatnosti připadne nejdříve na sedmý (7) den po datu odeslání příslušné
faktury zadavateli. Zadavatel je povinen uhradit částky ve výši poskytnutých služeb volání za dané
zúčtovací období do data splatnosti. Faktura za služby volání je považována za uhrazenou v okamžiku
stanoveném příslušnými právními předpisy. Faktura bude zadavateli zpřístupněna elektronickou
formou, krátce po skončení každého fakturačního období, nejpozději však do dvaceti (20) dnů ode dne
ukončení zúčtovacího období. Počínaje dnem následujícím po datu splatnosti je poskytovatel oprávněn
účtovat zadavateli ze všech dlužných částek úrok z prodlení, a to ve výši úrokové sazby stanovené v
souladu s obecně platnými právními předpisy a uvedené v Ceníku.
3.2.4. Poskytovatel je oprávněn vůči zadavateli započíst částky, které mu dluží (z titulu přeplatků nebo
jistiny zaplacených zadavatelem), na částku, kterou zadavatel dluží Poskytovateli.
3.2.5. Zadavatel není oprávněn vůči poskytovateli započíst částky, které dluží poskytovateli, na částky,
které poskytovatel dluží zadavateli.
3.2.6. Zadavatel není oprávněn z titulu zaplacené kauce v držení poskytovatele požadovat odložení
platby nebo započtení vratné kauce na jakoukoli platbu za služby volaní
3.2.7. Při ukončení smlouvy může být vratná kauce použita pro účely uhrazení dluhu a nákladů
spojených s jeho vymáháním u zadavatele, který řádně a včas neuhradí platbu za služby volání, nebo
případné jednorázové vyrovnání v souvislosti s ukončením smlouvy.
3.2.8. Pokud se zadavatel dostane do prodlení s úhradou služby volání delší než 15 dní po termínu
splatnosti faktury má poskytovatel právo omezit poskytování dané služby volání zamezením aktivního
přístupu ke službě volání. Při opakovaném neplnění smluvních podmínek má poskytovatel právo
ukončit poskytování služby volání.
3.2.9. Zadavatel je povinen v případě ztráty nebo odcizení SIM karty bez zbytečného odkladu
informovat o této skutečnosti poskytovatele.
3.3.Možnost spolupráce při tvorbě obchodní sítě a získávání nových zájemců o služby poskytovatele
3.3.1.Poskytovatel umožňuje zadavateli, aby se po dobu platnosti této smlouvy aktivně podílel na
získávání nových zájemců o služby ekolektiv (dále jen „zprostředkovatelská činnost“). Poskytovatel
za tímto účelem poskytne zadavateli potřebné informační materiály a provede jeho proškolení.
3.3.2.Poskytovatel se zavazuje uhradit zadavateli za každého zadavatelem získaného nového
zákazníka provizi, jejíž výše je stanovena v provizním ceníku provozovatele dostupném na portále
www.ekolektiv.cz. Zadavatel v této souvislosti prohlašuje, že se seznámil s provizním ceníkem.
3.3.3.Nárok na úhradu provize vznikne zadavateli poté, co nový zákazník uzavře s Poskytovatelem
smlouvu o poskytování služeb ekolektiv na dobu trvání dvou let a provede úhradu v termínu splatnosti
úhradu první faktury vystavené provozovatelem za službu volání.
4. Závazek Provozovatele:
4.1. Poskytovatel se zavazuje provést „aktivaci“, a to do 7 dnů ode dne uhrazení aktivačního poplatku.
Aktivací se rozumí zprovoznění objednaných služeb ekolektiv zadavateli a poskytnutí přístupového
jména a hesla administrátorskému účtu zadavatele.
4.2.Poskytovatel se dále zavazuje odeslat zadavateli SIM kartu společnosti Vodafone pro využití
služby volání, a to ve lhůtě do 7 dnů ode dne uhrazení vratné kauce.
4.3.Poskytovatel se zavazuje oznámit, je-li to možné, zadavateli omezení, přerušení, změny nebo
nepravidelnosti v poskytování služby ekolektiv, které jsou poskytovateli předem známy.
4.4. Poskytovatel se zavazuje oznámit, je-li to možné, zadavateli omezení služby volání vzniklé
z důvodu porušení těchto VOP ze strany zadavatele.
5. Závazek zadavatele
5.1. Je povinen uhradit aktivační poplatek ve výši 500,-Kč, a to ve lhůtě do 7 dnů ode dne uzavření
smlouvy.
5.2. Je povinen uhradit vratnou kauci ve výši 300 -5000,- Kč (výše kauce je stanovena dle rozsahu
poskytnuté služby volání), a to ve lhůtě do 7 dnů ode dne uzavření smlouvy.
5.3. Je povinen řádně hradit cenu za služby volání dle faktury vystavené poskytovatelem.
5.4. Se zavazuje, že během doby trvání této smlouvy nebude smlouva z důvodu ležících na jeho straně
ukončena. Pokud zadavatel poruší závazek uvedený v předchozí větě je poskytovatel oprávněn účtovat
smluvní pokutu ve výši odpovídající částce 100,- Kč x počet měsíců do konce smluvního vztahu.
5.5. Je povinen písemně informovat poskytovatele o všech změnách identifikačních údajů zadavatele
uvedených ve smlouvě, a obchodního jména, bydliště nebo sídla, právní formy, bankovního spojení,
telefonních čísel, IČ, DIČ, a to nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne, kdy taková změna nastala.
6. Finanční podmínky
6.1. Cena služby volání je stanovena dle ceníku dostupném na portále www.ekolektiv.cz.
6.2. Provize pro zadavatele za získání nových zájemců o službu ekolektiv je stanovena dle ceníku
dostupném na portále www.ekolektiv.cz.
6.3. Poskytovatel je oprávněn v případě prodlení zadavatele s úhradou ceny služby volání vyúčtovat
zadavateli částku ve výši 100,- Kč, která představuje náklady poskytovatele spojené se zasíláním
upomínek a výzev k úhradě a částku ve výši 50,- Kč, která představuje náklady poskytovatele spojené
se zasíláním upomínkové SMS zprávy.
6.4. Je-li Zadavatel v prodlení s úhradou ceny služby volání, je poskytovatel oprávněn účtovat z
nezaplacené částky úrok z prodlení v zákonem stanovené výši.
6.5. V případě, že zadavatel neuhradí cenu za službu volání do 30 dnů ode dne splatnosti, je
provozovatel oprávněn tuto smlouvu vypovědět s okamžitou účinností a požadovat úhradu smluvní
pokuty ve výši 1.000,- Kč.
6.6. V případě porušení smluvní povinnosti zadavatele informovat písemně poskytovatele o všech
změnách identifikačních údajů zadavatele je poskytovatel oprávněn účtovat zadavateli smluvní pokutu
ve výši 500,-Kč za každé jednotlivé porušení smluvní povinnosti, a to i opakovaně. Zaplacením
smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody.
7. Závěrečná ustanovení
7.1. Je-li v těchto VOP požadována písemná forma, je tato zachována i v případě použití faxu či emailu
(elektronické pošty); u úkonu uskutečněného prostřednictvím elektronické pošty (e-mailem)
však jen za předpokladu, že druhá strana potvrdila přijetí takového e-mailu (za potvrzení přijetí se
přitom nepovažuje automatická odpověď poštovního serveru apod.). Poskytovatel i Zadavatel jsou
povinni na žádost druhé strany potvrdit datum a čas přijetí e-mailu druhé strany.
7.2. Poskytovatel i zadavatel se zavazují, že nevyužijí pro sebe a neposkytnou žádné třetí osobě
důvěrné informace, které jim budou zpřístupněny v rámci vztahu založeného touto smlouvu mimo
případ získání nových zákazníku pro službu ekolektiv zprostředkovatelskou činností zadavatele pro
poskytovatele dle této smlouvy.
7.3. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou dvou let. Pokud zadavatel nejpozději ve lhůtě jeden
měsíc před ukončením smlouvy písemně neoznámí poskytovateli, že trvá na ukončení smlouvy
uplynutím doby, automaticky se smlouva prodlužuje vždy o další jeden rok. K takovému prodloužení
může dojít i opakovaně.
7.4. Zadavatel i Provozovatel mohou tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodů písemnou
výpovědí s 30 denní výpovědní lhůtou, která začne běžet 1. dnem měsíce následujícího po
doručení výpovědi druhé smluvní straně. Výpověď zadavatele během lhůty uvedené v čl. 7.3.
těchto všeobecných obchodních podmínek je porušením závazku stanoveném v čl. 5.4. a
opravňuje provozovatele účtovat zadavateli smluvní pokutu ve výši součinu částky 100,- Kč a
počtu měsíců zbývajících do uplynutí doby na níž byla tato smlouva uzavřena.
7.5. Zadavatel souhlasí, že se smluvní vztah řídí těmito všeobecnými obchodními
podmínkami provozovatele a v otázkách neupravených těmito podmínkami, se řídí
obchodním zákoníkem.
7.6. Zadavatel souhlasí ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační
společnosti se zasíláním informací o službách poskytovatele a aktuálních nabídkách třetích
subjektů na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Zadavatel dále souhlasí se
shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených v objednávce
poskytovatelem jakožto správcem (příp. jeho zaměstnanci) pro účel poskytování služeb
ekolektiv. Tento souhlas se uděluje pro všechny údaje obsažené v objednávce. Zároveň si je
zadavatel vědom svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů. Se všemi vyplněnými částmi objednávky byl seznámen, všechny údaje jsou přesné a
pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.
7.7. Při ukončení smluvního vztahu provede poskytovatel zadavateli vyúčtování vratné kauce.
7.8. Tyto VOP jsou platné a účinné od 18.1.2012.