Otázky a odpovědi

Jak je možné, že máte tak výhodný tarif?

Toto je možné právě proto, že jsme velká firma, která má stovky SIM karet a statisícové faktury, také máme v tomto oboru mnohaleté zkušenosti, i proto dosahujeme podstatně lepších cen.

Jak se lze do eKolektivu registrovat?

Většina našich uživatelů se do eKolektivu registruje pomocí tzv registračního linku, který má na svém profilu na www.eKolektiv.cz dostupný každý již registrovaný uživatel, proto se lze k nám registrovat pouze na doporučení současného uživatele.

Jak mohu eKolektiv doporučit svým známým?

Ideálně zasláním registračního odkazu, který naleznete po přihlášení do svého profilu v eKolektivu.

Co je ten registrační link – odkaz?

Registrační odkaz je objednávkový formulář, kterým se registruje nový uživatel pod současného tak, aby byla zachována hierarchie i do hloubky a tím i mohly být vypláceny provize za tyto doporučení. Každý uživatel má svůj jedinečný registrační odkaz tak, aby nedocházelo k záměnám ve struktuře, zároveň není možné se registrovat do eKolektivu jinak, aby se nový uživatel nemohl registrovat po Vašem doporučení sám přez naše www stránky.

Kdy a jak chodí od eKolektivu faktury?

Faktury se vystavují vždy měsíc zpětně za každý kalendářní měsíc kolem 7.-15. dne v následujícím měsíci. Faktury jsou chodí emailem, upozornění na ně v SMS, faktury i se souhrnným a podrobným rozpisem jsou rovněž k dispozici po přihlášení na svůj osobní profil na www.eKolektiv.cz

Kam se mám obracet ohledně nastavení SIM?

Ohledně nastavení Vaší SIM karty je Vám v pracovních dnech od 8 do 16h k dispozici naše call centrum na VPN1 773 740 373 nebo VPN2 777 454 575.

Požadavky rovněž přijímáme a vyřizujeme na emailu info@eKolektiv.cz

V akutních případech (ztráta SIM a pod) v nepracovní dny či hodiny, pište prosím SMS na uvedené kontakty.

Další kontakty jsou uvedené na Vašem profilu na www.eKolektiv.cz/kontakt

K čemu slouží aplikace na www.eKolektiv.cz?

Zde máte možnost po přihlášení pod svým uživatelským jménem (něco jako přezdívka) a heslem, které si zvolíte při registraci, 24h denně sledovat svoje faktury, podrobné i souhrnné rozpisy faktur, svoje provize, ceny služeb, možnost si zažádat o jejich nastavení, kompletní ceníky, materiály,

propagační dokumenty, registrační odkaz a další.

Podrobněji Vás s našim systémem může naučit pracovat naše call centrum, či se můžete přihlásit na některou z našich prezentací, které se konají průběžně po celé ČR.

Proč mi chodí od Vás emaily a sms?

Protože chceme všechny naše uživatele informovat o všech aktuálních možnostech, akcích a nabídkách, zasíláme je převážně formou emailu, která je možná na zažádání zrušit.

Každý má možnost tyto zprávy nalézt po přihlášení do eKolektivu v sekci infomaily.

Faktury chodí rovněž emailem, rovněž jsou ukládány v osobním profilu na

www.eKolektiv.cz

Faktury zasíláme od prosince i formou sms, touto formou budeme informovat i o případných důležitých změnách a informacích.

K čemu slouží a jak funguje vratná kauce?

Vratná kauce slouží k zajištění Vaší provolávky na SIM kartě a zároveň určuje orientační strop na volání, jste tedy průběžně informován (při dosažení 50, 75 a 100% částky bez dph) o provolané částce emailem i formou sms, pokud hrozí překročení této kauce, je potřeba si ji navýšit, tak aby celý měsíc nehrozilo její překročení, v opačném případě může dojít k omezená odchozích služeb, číslo je poté stále dovolatelné, ale nelze volat, posílat sms, žádné další odchozí služby. Místo původního aktivačního poplatku je nyní stanovena 2 měsíční kauce. (2x484, 2x605 nebo 2x1210 Kč). Pokud je Vaše platební morálka v pořádku, můžete po 2 letech dostat kauci zpět.

Co to je VPN?

VPN je anglická zkratka pro vyjádření vnitřní sítě volajících uživatelů, kteří si u nás volají zdarma vždy pouze ve stejné VPN, tyto VPN jsou číslované, registrace aktuálně probíhají automatizovaně do VPN2, oběcně si volají uživatelé vždy ve VPN se stejným číslem, tedy ve VPN2 nebo jen ve VPN1, mezi jednotlivými VPN dle ceníku volání (většinou za 1,21 Kč). V současné době je i VPN3.