Výňatek nejdůležitějších bodů

Výňatek nejdůležitějších bodů VOP eKolektiv

Z nejaktuálnější verze k 7.1.2013

 

A. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 - BOD 3.2.1.

 

Kauce je vratná v případě dvou let kladné platebné morálky, tedy, jsou-li faktury placeny včas a v řádných termínech.

 

B. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 3.2.3.

 

Počínaje dnem následujícím po datu splatnosti je poskytovatel oprávněn účtovat zadavateli ze všech dlužných částek úrok z prodlení, a to ve výši úrokové sazby stanovené v souladu s obecně platnými právními předpisy a uvedené v Ceníku.

 

C. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 3.2.6.

 

Zadavatel není oprávněn z titulu zaplacené kauce v držení poskytovatele požadovat odložení platby nebo započtení vratné kauce na jakoukoli platbu za služby volaní

 

D. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 3.2.8.

 

Pokud se zadavatel dostane do prodlení s úhradou služby volání má poskytovatel právo omezit poskytování dané služby volání zamezením aktivního přístupu ke službě volání. Při opakovaném neplnění smluvních podmínek má poskytovatel právo ukončit poskytování služby volání. Při překročení vratné kauce je poskytovatel oprávněn SIM okamžitě zablokovat a odblokovat ji až při navýšení. Zadavatel je informován, že se blíží překročení výše jím stanovené kauce a to: na samoobsluze vodafone, v systému eKolektiv, emailem a formou SMS, případně telefonicky.

 

 

E. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 5.2.

Zadavatel je povinen řádně hradit cenu za služby volání dle faktury vystavené poskytovatelem.

 

F. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 6.3.

Poskytovatel je oprávněn v případě prodlení zadavatele s úhradou ceny služby volání vyúčtovat zadavateli částku ve výši 200,- Kč, která představuje náklady poskytovatele spojené se zasíláním upomínek a výzev k úhradě a částku ve výši 50,- Kč, která představuje náklady poskytovatele spojené se zasíláním upomínkové SMS zprávy.

 

G. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 6.4.

Je-li Zadavatel v prodlení s úhradou ceny služby volání, je poskytovatel oprávněn účtovat z nezaplacené částky úrok z prodlení v zákonem stanovené výši.

 

H. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 6.5.

V případě, že zadavatel neuhradí cenu za službu volání do 30 dnů ode dne splatnosti, je provozovatel oprávněn tuto smlouvu vypovědět s okamžitou účinností a požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 1.000,- Kč.

 

I. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 7.4.

Zadavatel i Provozovatel mohou tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodů písemnou výpovědí s 60 denní výpovědní lhůtou, která začne běžet 1. dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Důvodem pro neakceptaci výpovědi mohou být nezaplacené služby či absence písemné výpovědi.

 

J. - Viz nejaktuálnější VOP k 7.1.2013 – BOD 7.7.

 

Při ukončení smluvního vztahu provede poskytovatel zadavateli vyúčtování vratné kauce, kauce je vratná nejdříve po uplynutí 24 měsíců kladné platební morálky, tzn, že byly faktury hrazeny včas.