2013_01

Všeobecné obchodní podmínky


1. Obecná ustanovení

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou vydané společností Morion Film s.r.o., se sídlem  Mezírka 1, Brno, 602 00, IČ: 26965267, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně oddíl C, vložka 18921 (dále jen „poskytovatel“), a upravují veškeré obchodní vztahy mezi poskytovatelem a jeho zákazníky.

1.2 Poskytovatel je provozovatelem portálu www.ekolektiv.cz (dále jen „portál“).

1.3 Provozovatel je oprávněn poskytovat na portálu reklamní plochy a další formy reklamy a služeb a v rámci své činnosti poskytuje zájemci služby kolektivních úspor rodinných a firemních nákladů, a to prostřednictvím aktivace a poskytnutí nabízených služeb souhrnně označených jako „ekolektiv“, a to:

  1. poskytnutí zájemci možnosti využití slevových kupónu dle aktuální nabídky spolupracujících subjektů,
  2. poskytnutí firemního tarifu na mobilní volání u společnosti Vodafone,

  c) možnost spolupráce při tvorbě obchodní sítě a získáváním nových zájemců o služby poskytovatele

1.4  Zákazníkem se rozumí fyzická, či právnická osoba nebo jiný subjekt objednávající služby ekolektiv (dále jen „zadavatel“).

1.5 Všechny částky uvedené ve smlouvách, objednávkách a jiných materiálech poskytovatele jsou uvedeny s DPH, pokud není výslovně stanoveno jinak. Sazba DPH je stanovena zákonem a v daňových dokladech bude vždy uvedena.

2. Objednávání služeb ekolektiv

2.1 Podpisem objednávky, pokud je učiněna písemně nebo potvrzením elektronické objednávky zadavatele prostřednictví e-mailu poskytovatele vzniká mezi zadavatelem a poskytovatelem smluvní vztah, kde poskytovatel poskytuje zadavateli služby ekolektiv a zadavatel se zavazuje tyto služby využívat v souladu s těmito podmínkami a hradit za ně sjednanou cenu.

2.2 Veškeré služby poskytované poskytovatelem na portálu  www.ekolektiv.cz se objednávají na základě písemné, faxové, e-mailové, nejčastěji elektronické objednávky – formuláře.

2.3 V případě, že bude poskytovatel nabízet akční slevy a speciální nabídky, budou podmínky těchto slev a akcí specifikovány samostatně na stránkách www.ekolektiv.cz. Zadavatel tímto prohlašuje, že pokud objednal nabízené slevy a nabídky, je seznámen s podmínkami těchto slev a nabídek, souhlasí s nimi v plném znění a bere na vědomí, že se řídí těmito VOP.

2.4 Poskytovatel poskytne zadavateli možnost využít všechny služby ekolektiv najednou, s tím že je volbou zadavatele, kterou z poskytnutých služeb po dobu trvání této smlouvy využije. Ostatní „doplňkové“ služby pokud je bude poskytovatel nabízet budou zadavateli poskytnuty pouze v případě, že o ně projeví po dobu trvání smlouvy zájem, a to jejich objednáním u poskytovatele.
 

2.5 Závazná objednávka musí obsahovat: a) Obchodní firmu či jméno a příjmení či jiný název zadavatele, b) sídlo zadavatele, c) IČ zadavatele, pokud je zadavatelem podnikatel. Objednávka dále může obsahovat d) Kontakt, e) Kontaktní osoba, f) Telefon, fax nebo e-mail.

3. Rozsah poskytovaných služeb

3.1 Poskytnutí zájemci možnosti využití slevových kupónu dle aktuální nabídky spolupracujících subjektů (dále jen „služba slevy“):

3.1.1Poskytovatel při své činnosti vyvíjí aktivity vůči třetím subjektům (podnikatelům) s tím, že těmto subjektům umožňuje prezentaci jejich služeb a reklamu na portále www.ekolektiv.cz. Provozovatel se zavazuje v případě poskytnutí zvýhodněných nabídek služeb ze strany třetích subjektů umožnit zadavateli využití těchto zvýhodněných nabídek. V této souvislosti se provozovatel zavazuje informovat zadavatele o zvýhodněných nabídkách, a to způsobem zveřejnění zvýhodněné nabídky třetího subjektu na portále www.ekolektiv.cz.  S ohledem na skutečnost, že poskytovatel je pouze zprostředkovatelem mezi třetím subjektem a zadavatelem neodpovídá za službu poskytnutou třetím subjektem zadavateli.

3.1.2Úhradu za využití služby slevy provede zadavatel přímo třetímu subjektu.

3.2. Poskytnutí firemního tarifu na mobilní volání u společnosti Vodafone:

3.2.1.Poskytovatel se za podmínek dále uvedených zavazuje zajistit zadavateli mobilní volání u společnosti Vodafone (dále jen „služby volání“). Poskytovatel za tímto účelem poskytne zadavateli po dobu trvání této smlouvy do užívání SIM kartu společnosti Vodafone a za službu volání bude zadavateli účtovat cenu dle ceníku volání a doplňkových služeb (datový tarif), který je uveden na portále www.ekolektiv.cz. Zadavatel učiněním objednávky stvrzuje, že se s ceníkem služby volání seznámil.  Podmínkou pro předání nebo zaslání SIM karty je zaplacení  vratné kauce ve výši dvojnásobku předpokládané měsíční provolávky, minimálně však 968,- Kč s pdh 21%. Kauce je vratná v případě dvou le kladné platebné morálky, tedy, jsou-li faktury placeny včas a v řádných termínech.

3.2.2 Poskytovatel vystaví zadavateli měsíčně fakturu (daňový doklad) obsahující cenu za všechny služby volání poskytované zadavateli v příslušném fakturačním období podle ceníku. Fakturačním obdobím je kalendářní měsíc, s výjimkou prvního a posledního fakturačního období, které může být kratší než celý kalendářní měsíc. Poskytovatel je povinen ve vyúčtování vyznačit zúčtovací období, za které je faktura vystavena. Poskytovatel si vyhrazuje právo předkládat zadavateli vyúčtování elektronickou formou, pokud s tímto nevyjádří zadavatel písemný nesouhlas.

3.2.3.Poskytovatel bude vystavovat faktury každý měsíc zpětně. V každé faktuře bude uvedeno datum splatnosti faktury. Toto datum splatnosti připadne nejdříve na sedmý (7) den po datu odeslání příslušné faktury zadavateli. Zadavatel je povinen uhradit částky ve výši poskytnutých služeb volání za dané zúčtovací období do data splatnosti. Faktura za služby volání je považována za uhrazenou v okamžiku stanoveném příslušnými právními předpisy. Faktura bude zadavateli zpřístupněna elektronickou formou, krátce po skončení každého fakturačního období, nejpozději však do dvaceti (20) dnů ode dne ukončení zúčtovacího období. Počínaje dnem následujícím po datu splatnosti je poskytovatel oprávněn účtovat zadavateli ze všech dlužných částek úrok z prodlení, a to ve výši úrokové sazby stanovené v souladu s obecně platnými právními předpisy a uvedené v Ceníku.

3.2.4. Poskytovatel je oprávněn vůči zadavateli započíst částky, které mu dluží (z titulu přeplatků nebo jistiny zaplacených zadavatelem), na částku, kterou zadavatel dluží Poskytovateli.
3.2.5. Zadavatel není oprávněn vůči poskytovateli započíst částky, které dluží poskytovateli, na částky, které poskytovatel dluží zadavateli.

3.2.6. Zadavatel není oprávněn z titulu zaplacené kauce v držení poskytovatele požadovat odložení platby nebo započtení vratné kauce na jakoukoli platbu za služby volaní

3.2.7. Při ukončení smlouvy může být vratná kauce použita pro účely uhrazení dluhu a nákladů spojených s jeho vymáháním u zadavatele, který řádně a včas neuhradí platbu za služby volání, nebo případné jednorázové vyrovnání v souvislosti s ukončením smlouvy.

3.2.8. Pokud se zadavatel dostane do prodlení s úhradou služby volání  má poskytovatel právo omezit poskytování dané služby volání zamezením aktivního přístupu ke službě volání. Při opakovaném neplnění smluvních podmínek má poskytovatel právo ukončit poskytování služby volání. Při překročení vratné kauce je poskytovatel oprávněn SIM okamžitě zablokovat a odblokovat ji až při navýšení. Zadavatel je informován, že se blíží překročení výše jím stanovené kauce a to: na samoobsluze vodafone, v systému eKolektiv, emailem a formou SMS, případně telefonicky.

3.2.9. Zadavatel je povinen v případě ztráty nebo odcizení SIM karty bez zbytečného odkladu informovat o této skutečnosti poskytovatele.

3.3.Možnost spolupráce při tvorbě obchodní sítě a získávání nových zájemců o služby poskytovatele

3.3.1.Poskytovatel umožňuje zadavateli, aby se po dobu platnosti této smlouvy aktivně podílel na získávání nových zájemců o služby ekolektiv (dále jen „zprostředkovatelská činnost“). Poskytovatel za tímto účelem poskytne zadavateli potřebné informační materiály a provede jeho proškolení.

3.3.2.Poskytovatel se zavazuje uhradit zadavateli za každého zadavatelem získaného nového zákazníka provizi, jejíž výše je stanovena v provizním ceníku provozovatele dostupném na portále www.ekolektiv.cz. Zadavatel v této souvislosti prohlašuje, že se seznámil s provizním ceníkem.

3.3.3.Nárok na úhradu provize vznikne zadavateli poté, co nový zákazník uzavře s Poskytovatelem smlouvu o poskytování služeb ekolektiv na dobu trvání dvou let a provede úhradu v termínu splatnosti úhradu první faktury vystavené provozovatelem za službu volání.  

4. Závazek Provozovatele:

4.1. Poskytovatel se zavazuje provést „aktivaci“, a to standardně do 7 dnů ode dne uhrazení vstupního poplatku, není – li uvedeno jinak. Aktivací se rozumí zprovoznění objednaných služeb ekolektiv zadavateli a poskytnutí přístupového jména a hesla administrátorskému účtu zadavatele.

4.2.Poskytovatel se dále zavazuje odeslat zadavateli SIM kartu společnosti Vodafone pro využití služby volání, a to ve lhůtě do 7 dnů ode dne uhrazení vstupního poplatku,  není-li stanoveno jinak.

4.3.Poskytovatel se zavazuje oznámit, je-li to možné, zadavateli omezení, přerušení, změny nebo nepravidelnosti v poskytování služby ekolektiv, které jsou poskytovateli předem známy.

4.4. Poskytovatel se zavazuje oznámit, je-li to možné, zadavateli omezení služby volání vzniklé z důvodu porušení těchto VOP ze strany zadavatele.

5. Závazek zadavatele

5.1. Je povinen uhradit vratnou kauci ve výši minimálně 2x 484 Kč = 968,- Kč (výše kauce je stanovena dle rozsahu poskytnuté služby volání – stanovuje si zadavatel v objednávce služeb a slouží k orientačnímu stanovení limitu na volání), a to ve lhůtě do 7 dnů ode dne uzavření smlouvy.

5.2. Je povinen řádně hradit cenu za služby volání dle faktury vystavené poskytovatelem.

5.3. Je povinen písemně informovat poskytovatele o všech změnách identifikačních údajů zadavatele uvedených ve smlouvě, a obchodního jména, bydliště nebo sídla, právní formy, bankovního spojení, telefonních čísel, IČ, DIČ, a to nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne, kdy taková změna nastala.

6. Finanční podmínky

6.1. Cena služby volání je stanovena dle ceníku dostupném na portále www.ekolektiv.cz.

6.2. Provize pro zadavatele za získání nových zájemců o službu ekolektiv je stanovena dle sazebníku odměn dostupném na portále www.ekolektiv.cz.

6.3. Poskytovatel  je oprávněn v případě prodlení zadavatele s úhradou ceny služby volání vyúčtovat zadavateli částku ve výši 200,- Kč, která představuje náklady poskytovatele spojené se zasíláním upomínek a výzev k úhradě a částku ve výši 50,- Kč, která představuje náklady poskytovatele spojené se zasíláním upomínkové SMS zprávy.

6.4. Je-li Zadavatel v prodlení s úhradou ceny služby volání, je poskytovatel oprávněn účtovat z nezaplacené částky úrok z prodlení v zákonem stanovené výši.

6.5. V případě, že zadavatel neuhradí cenu za službu volání do 30 dnů ode dne splatnosti, je provozovatel oprávněn tuto smlouvu vypovědět s okamžitou účinností a požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 1.000,- Kč.

6.6. V případě porušení smluvní povinnosti zadavatele informovat písemně poskytovatele o všech změnách identifikačních údajů zadavatele je poskytovatel oprávněn účtovat zadavateli smluvní pokutu ve výši 500,-Kč za každé jednotlivé porušení smluvní povinnosti, a to i opakovaně. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody.

7. Závěrečná ustanovení

7.1. Je-li v těchto VOP požadována písemná forma, je tato zachována i v případě použití faxu či e-mailu (elektronické pošty); u úkonu uskutečněného prostřednictvím elektronické pošty (e-mailem) však jen za předpokladu, že druhá strana potvrdila přijetí takového e-mailu (za potvrzení přijetí se přitom nepovažuje automatická odpověď poštovního serveru apod.). Poskytovatel i Zadavatel jsou povinni na žádost druhé strany potvrdit datum a čas přijetí e-mailu druhé strany.
 

7.2. Poskytovatel i zadavatel se zavazují, že nevyužijí pro sebe a neposkytnou žádné třetí osobě důvěrné informace, které jim budou zpřístupněny v rámci vztahu založeného touto smlouvu mimo případ získání nových zákazníku pro službu ekolektiv zprostředkovatelskou činností zadavatele pro poskytovatele dle této smlouvy.

7.3. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

7.4. Zadavatel i Provozovatel mohou tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodů písemnou výpovědí s 60 denní výpovědní lhůtou, která začne běžet 1. dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Důvodem pro neakceptaci výpovědi mohou být nezaplacené služby či absence písemné výpovědi.

7.5. Zadavatel souhlasí, že se smluvní vztah řídí těmito všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele a v otázkách neupravených těmito podmínkami, se řídí obchodním zákoníkem.

7.6. Zadavatel souhlasí ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti se zasíláním informací o službách poskytovatele a aktuálních nabídkách třetích subjektů na emailovou adresu či SMS telefnní kontakt uvedené v objednávce. Zadavatel dále souhlasí se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených v objednávce poskytovatelem jakožto správcem (příp. jeho zaměstnanci) pro účel poskytování služeb eKolektiv. Tento souhlas se uděluje pro všechny údaje obsažené v objednávce. Zároveň si je zadavatel vědom svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi objednávky byl seznámen, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.

7.7. Při ukončení smluvního vztahu provede poskytovatel zadavateli vyúčtování vratné kauce, kauce je vratná nejdříve po uplynutí 24 měsíců kladné platební morálky, tzn, že byly faktury hrazeny včas.

7.8. Tyto VOP jsou aktualizované, platné a účinné od 7.1.2013.