Kniha návštěv

Datum: 14.08.2013

Vložil: Jana

Titulek: Re: Re: Taky jsme naletěli eKolektivu :-(

Mě také poslala firma E kolektiv vyúčtování to jo...ale aby nám byla vrácena kauce..to ne nereagují na maily....na nic lidi tak to nemužeme nechat...prosím napište a připojím se k tr,oznámení..na E kolektiv......

Datum: 29.08.2013

Vložil: Irena

Titulek: Re: Re: Re: Taky jsme naletěli eKolektivu :-(

Zdravím,poslední fakturu kterou mi poslali jsem nezaplatila a jsem v písemném emailovém kontaktu s Vodafone a chci vědět jak to je s placením,protože u Vodafone není číslo na mě ale moje číslo je ve firemní síti OneNet. Chtěla jsem po nich vědět,kdo je povinnen platit faktury,protože a myslím že se nemýlím,si určitě na všechny zákazníky nabrali telefony za 1,- a hned je taky prodali (pracovala jsem v podobné firmě a tak vím že to lze,pokud je člověk schopný podvodu,měli jsme tam také takového jednoho který připravil nejmenovaného operátora o několik set ticíc ... uvidím co mi napíší a dám vědět :pokud by bylo něco důležitého klidně piště: i.schmiedova@seznam.cz Přeji všem pevné nervy :-)

Datum: 24.07.2013

Vložil: Lenka

Titulek: Převedení čísla

Do konce tohoto týdne budeme všichni kontaktováni Vodafone s instrukcemi k převedení čísla pod ně a s nabídkou nového tarifu. Ohledně kauce budeme muset kontaktovat Ekolektiv s vyúčtováním.

Datum: 02.08.2013

Vložil: Helena

Titulek: Re: Převedení čísla

Ale mě přišel mail,že nám nic nevrátí ani depozity....pan Kolář si namastil kapsu...a kdoví zda máme uhrazené faktury.....podáme tr.oznámení...

Datum: 09.08.2013

Vložil: Jana G.

Titulek: Re: Re: Převedení čísla

Faktury hrazeny nejsou... ale Vodafonu nedlužíme naštěstí nic... Jen p. Kolář jim dluží... Jinak to vyřizuje paní Myšková z Vodafonu, ta jediná to má na starosti a v komeptenci. Najdete ji na lince která se stará o významné zákazníky.

Datum: 24.06.2013

Vložil: Jana G.

Titulek: Podám žalobu na ekolektiv

Je tady prosím někdo? Mám problém, přešla jsem se svým tlf číslem k ekolektivu, dnes o pulnoci mám přehodit simkartu, která mi ale nepřišla. Už týden mi nikdo nezvedá telefon, jednatel, asistentka, operátorky... prostě nikdo a já jsem ted pěkně namydlená. Číslo, které jsem si nechala přenést používám k práci, mají ho moji klienti, mám ho všude uvedené na webech a na vizitkách a od pulnoci na něm nebudu moct fungovat. Nemáte někdo kod nějakou radu jak se ke svému číslu zase dostat? Ve vodafonu po mě chtějí 4 místné číslo pro komunikaci a to já samozřejmě nevím. V opačném případě by mi vystavili náhradní simku, ale ted nemohou.

Datum: 01.07.2013

Vložil: Renata

Titulek: Re: Podám žalobu na ekolektiv

Také máme velký problém ohledně komunikace s ekolektivem. Není na koho se obrátit, nikde se nedovoláte, mobily nikdo nezvedá, emaily se vrací. Manžel má odpojený telefon, který potřebuje k podnikání, velmi ho to poškozuje. Dáme to asi ve známost širší veřejnosti, poté asi žalobu na ekolektiv. Z jejich strany velmi nesolidní jednání. Převedení simky k ekolektivu trvalo téměř rok.

Datum: 11.07.2013

Vložil: Jana G.

Titulek: Re: Re: Podám žalobu na ekolektiv

Již jsem podávala stížnost u ČTU, kde mi oznámili že ekolektiv není registrovaný pro telekomunikační služby a že to stále porušují, Loni prý dostali pokutu a činnost mají neopravněně. pokud máte zájem, budu podávat trestní oznámení a zárověň to pujde na prošetření do Brna na ČOI. Pokud se chcete připojit, ozvěte se na jajinka.g@gmail.com - děkuji :o)

Datum: 26.07.2013

Vložil: Jana Zumrová

Titulek: Podám žalobu na ekolektiv

Dobrý den , chci se připojit k Vaší žalobě. dnes jsme psala panu Kolářovi, že to dám do TV... do ted jsme neveděla, co se děje..

DOBRÝ DEN.... PROČ MÁM STÁLE STEJNÝ POCIT, ŽE SI PANE KOLÁŘ DĚLÁTE Z LIDÍ LEGRACI???????
JAK SI MŮŽETE DOVOLIT NEZAJISTIT NÁHRADNÍHO PRACOVNÍKA NA FIRMĚ,(POKUD JSOU DOVOLENÉ )ABY S NÍM MOHLI VAŠI ZÁKAZNÍCI, ZE KTERÝCH ŽIJETE UŽÍVAT SLUŽEB,KTERÉ SI ŘÁDNĚ PLATÍME!!!! VÁŽNĚ UVAŽUJI O ODSTOUPENÍ ZE SMLOUVY KVŮLI VAŠEMU NEDODRŽOVÁNÍ SMLUVNÍCH PODMÍNEK....UŽ VLONI JSME MOJI SITUACI ŘEŠILI OSOBNĚ....VYPLI JSTE MĚ, KDYŽ JSEM TO POŘEBOVALA V NEMOCNICI.... CELÝ ROK PLATÍM STEJNÝM ZPŮSOBEM A NEJEDNOU NEJDE ZJISTIT PODLE VARIABILNÍHO SEZNAMU JAKÁ VÁM JDE PLATBA???? NEMÁM PENÍZE NA VYHAZOVÁNÍ!!!!! JSEM OPRAVDU VELMI ROZČÍLENÁ VAŠÍM PŘÍSTUPEM JAK KE SPOLUPRACOVNÍKŮM , TAK KLIENTŮM....TED JE OKURKOVÁ SEZONA, MOŽNÁ BY SI I TELEVIZE NA VÁS SMLSLA..NEJSEM TOTIŽ JEDINÁ, KDO SE ZLOBÍ....
PROSÍM O NAPRAVENÍ TÉTO SKUTEČNĚ NEPŘÍJEMNÉ SITUACE. ODJÍŽDÍM A POTŘEBUJI BÝT VE SPOJENÍ S RODINOU ..JANA ZUMROVÁ


---------- Původní zpráva ----------
Od: <zumja@seznam.cz>
Datum: 22. 7. 2013
Předmět: FAKTURACE ČERVEN A ČERVENEC 2013

Dobrý den, zasílám vám složenky , že naše faktury jsou zaplaceny.Jedná se o faktury na jméno Jana Zumrová a Pavel Zumr....
Vaše služby využívám z důvodu šetření peněz,abych neplatila velkým magnátům v České republice... z toho důvodu platím i složenkama na České poště. Prosím vás, abyste si spárovali naše účty ,protože vám zřejmě dělam každý měsíc potíže tím, že posílám naše faktury sečtené na 1 složenku. Píši vám tam do variabylního symbolu čísla obou faktur, jak mé, tak manžela a tudíž nás stále vedete jako neplatiče. Posílám vám okopírované složenky , že je vše řádně zaplacené a prosím, zda byste odblokovali naše telefony.

DÁLE BYCH VÁS CHTĚLA POŽÁDAT O POSUNUTÍ SPLATNOSTI FAKTUR, PROTOŽE NIKDY NEVÍM, KDY DOSTANU VÝPLATU, FIRMA NA SMLOUVĚ MÁ NAPSÁNO DO 23. dne /měsíc .A proto je taky tento problém s prodlevou mých plateb..

JEŠTĚ JEDNOU SE OMLOUVÁM ZA PROBLÉMY, KTERÉ VÁM DĚLÁM, ALE ŽIJEME V TVRDÉ REALITĚ. DĚKUJI JANA ZUMROVÁ

Datum: 16.07.2013

Vložil: Roman

Titulek: Re: Podám žalobu na ekolektiv

Volali mi z Vodafonu, že mají zájem převést tel. čísla zpět k Vodafonu, ale že se nemůžou spojit s panem Kolářem, nereaguje. Doufejme, že to dopadne dobře.

Záznamy: 291 - 300 ze 314
<< 28 | 29 | 30 | 31 | 32 >>

Přidat nový příspěvek